Pagina's: [1]

Auteur Topic: Het "DSTT Kaart" Topic  (gelezen 784 keer)

davey

• Administrator
  • Jr. Member
    • MSN Messenger - drs_drs_1@msn.com
    • Bekijk profiel
Het "DSTT Kaart" Topic
« Gepost op: juli 06, 2009, 07:33:04 »

Bekijk DSTT Kaart Handleiding.

Je kunt hier reageren op de DSTT Kaart Handleiding of praten over iets wat met de DSTT Kaart te maken heeft. ;)
« Laatste verandering: juli 06, 2009, 07:37:09 door davey »

Marion

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Re: Het "DSTT Kaart" Topic
« Reactie #1 Gepost op: juli 25, 2009, 07:30:26 »
Help,
ik heb vandaag een DSTT kaart gekocht.
Heb de software gedownload zoals in de heldere beschrijving op deze site.
Geinstalleerd op de DS lite.
Als ik de DS dan opstart komt er een menu tevoorschijn. Ziet er goed uit, maar zodra ik ergens op klik geeft de Nintendo aan dat er een systemerror is en dat ik moet resetten.
Als ik dat doe krijg ik alleen maar dat rode Menu-mapje in beeld met een vraagteken.

Stop ik de SD-kaart weer in de PC dan zie ik dat de namen van de mappen gewijzigd zijn in M(blokje)NU. Er staat dus geen MENU meer.... vandaar dat de Nintendo dit waarschijnlijk niet meer herkent.

Als ik de SD-kaart formateer en de besturing er weer opzet, begint het hele spelletje opnieuw.

Wat doe ik fout? Of is de DSTT-kaart gewoon stuk ofzo?

Wie kan me helpen?

Marion

davey

• Administrator
  • Jr. Member
    • MSN Messenger - drs_drs_1@msn.com
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: augustus 09, 2009, 11:37:05 »
Help,
ik heb vandaag een DSTT kaart gekocht.
Heb de software gedownload zoals in de heldere beschrijving op deze site.
Geinstalleerd op de DS lite.
Als ik de DS dan opstart komt er een menu tevoorschijn. Ziet er goed uit, maar zodra ik ergens op klik geeft de Nintendo aan dat er een systemerror is en dat ik moet resetten.
Als ik dat doe krijg ik alleen maar dat rode Menu-mapje in beeld met een vraagteken.

Stop ik de SD-kaart weer in de PC dan zie ik dat de namen van de mappen gewijzigd zijn in M(blokje)NU. Er staat dus geen MENU meer.... vandaar dat de Nintendo dit waarschijnlijk niet meer herkent.

Als ik de SD-kaart formateer en de besturing er weer opzet, begint het hele spelletje opnieuw.

Wat doe ik fout? Of is de DSTT-kaart gewoon stuk ofzo?

Wie kan me helpen?

Marion
Een beetje late reactie (was op vakantie), maar ik denk dat de MicroSD kaart beschadigd is en daardoor alles misgaat. Een nieuwe DSTT kaart hoeft niet, maar wel een MicroSD kaart. (of terugsturen naar de winkel als het kan) ;)

oolicks_rNb

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: september 23, 2009, 07:32:09 »
De software die er op moet staan, staat er dus ook op. Ik had zelf al 6 spelletjes in mijn computer staan en heb die er op gezet. Als ik de kaart in mijn Nintendo DS stop en aandoe,. heb net volgens de R4 handleiding van jou de software op mijn kaart gezet.

« vorige volgende »