Pagina's: [1] 2 3 4

Auteur Topic: Het "R4 Kaart" Topic.  (gelezen 3744 keer)

davey

• Administrator
  • Jr. Member
    • MSN Messenger - drs_drs_1@msn.com
    • Bekijk profiel
Het "R4 Kaart" Topic.
« Gepost op: juli 06, 2009, 07:32:04 »

Bekijk R4 Kaart Handleiding.

Je kunt hier reageren op de R4 Kaart Handleiding of praten over iets wat met de R4 Kaart te maken heeft. Ook vragen over de R4 kaart niet naar mijn email sturen, maar gewoon hier plaatsen. ;)
« Laatste verandering: juli 07, 2009, 05:47:02 door davey »

ymie200

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Re: Het "R4 Kaart" Topic.
« Reactie #1 Gepost op: juli 09, 2009, 03:57:25 »
hallo..
ik heb  net een nieuwe flashcard.. alleen ik snap er egenlijk helemaal niks van [a].
nou,ja. ik heb er nu spelletjes op gezet. Alleen als ik dan naar multimedia ga (waar verder niks staat) moet die de game laden.. en loopt dan vast.., hoe kan dat?

en.. wat is een goed converteer programma? om er films op te zetten.. want als ik op internet zoek heb ik geen idee wat nou een goede is (en simpel).
E kun je er gewoon mp3 bestandjes op zetten>? of moet het in een bepaald bestandtype?

Alvast bedankt. ;D

Davey: Heb het even samengevoegd met het R4 kaart topic, omdat het een vraag is over de R4
« Laatste verandering: juli 09, 2009, 05:12:19 door davey »

davey

• Administrator
  • Jr. Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: juli 09, 2009, 05:17:33 »
nou,ja. ik heb er nu spelletjes op gezet. Alleen als ik dan naar multimedia ga (waar verder niks staat) moet die de game laden.. en loopt dan vast.., hoe kan dat?
Je moet de spellen niet openen via multimedia, maar via games (dus niet de middelste knop, maar links).

en.. wat is een goed converteer programma? om er films op te zetten.. want als ik op internet zoek heb ik geen idee wat nou een goede is (en simpel).
Bij de R4 Kaart Handleiding kun je ook een stuk vinden over een converteerprogramma, BatchDPG. Verder zijn er ook nog Xilisoft DPG Converter en DVDfab Platinum, maar dat zijn allebei geen gratis programma's (wel 30 dagen uitproberen dacht ik). ;D

E kun je er gewoon mp3 bestandjes op zetten>? of moet het in een bepaald bestandtype?
MP3 werkt gewoon. ;)

wendy1973

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: juli 16, 2009, 10:07:26 »
Hallo,
Ik heb net volgens de R4 handleiding van jou de software op mijn R4 kaart gezet.
De software die er op moet staan, staat er dus ook op.
Ik had zelf al 6 spelletjes in mijn computer staan en heb die er op gezet.
Als ik de R4 kaart in mijn Nintendo DS stop en aandoe, start hij op met het Nintendo DS menu en dan geeft ie aan: There is no DS Card inserted. Terwijl die er toch echt in zit.

Wat gaat er nou fout.

groetjes,
Wendy1973

davey

• Administrator
  • Jr. Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: juli 16, 2009, 10:43:54 »
Hallo,
Ik heb net volgens de R4 handleiding van jou de software op mijn R4 kaart gezet.
De software die er op moet staan, staat er dus ook op.
Ik had zelf al 6 spelletjes in mijn computer staan en heb die er op gezet.
Als ik de R4 kaart in mijn Nintendo DS stop en aandoe, start hij op met het Nintendo DS menu en dan geeft ie aan: There is no DS Card inserted. Terwijl die er toch echt in zit.

Wat gaat er nou fout.

groetjes,
Wendy1973
De R4 Kaart wordt niet herkend door de DS. Ik heb gehoord dat dit wel vaker voorkomt, en als oplossing kun je een stukje papier tussen de R4 kaart en de DS stoppen. Experimenteer wat met de dikte van het papiertje tot het werkt. Als het helemaal niet werkt, is er wat mis met de R4 kaart, en zou ik terug gaan naar waar je hem gekocht hebt. ;)

elles

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: juli 22, 2009, 05:16:58 »
kan je ook de hele kaart deleten of opnieuw instellen met de pc ??
ik kan op die van mij namelijk geen scins en muziek zetten...
en als je em dan helemaal deleet (als dat dus kan )
als je em dan weer instaleert met het schijfje staat ales er dan ook weer gewoon op ??
Xx

davey

• Administrator
  • Jr. Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: juli 22, 2009, 06:30:57 »
kan je ook de hele kaart deleten of opnieuw instellen met de pc ??
ik kan op die van mij namelijk geen scins en muziek zetten...
en als je em dan helemaal deleet (als dat dus kan )
als je em dan weer instaleert met het schijfje staat ales er dan ook weer gewoon op ??
Xx
Ja. Gewoon alles eraf halen, en het systeem kun je weer via de CD erop zetten (gewoon bestanden kopieren). ;)

Maar hoezo werken skins en muziek niet? Dat hoort altijd te werken. Voor muziek moet je gewoon de MP3 bestanden erop zetten, en bij het opstarten op de middelste knop (multimedia) drukken, dan kun je het zo afspelen. :P

MadSemtex

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: juli 30, 2009, 10:53:23 »
Vreemde problemen hierzo  :o
Trouwens, ik heb een DSi (waar ik pas op 1 aug. mee mag spelen, verjaardagscadeau  :D) Maar Ik heb ergens gehoord dat de DSi geen normale R4 kaarten ondersteunt en dat je dus een R4i, Acekard 2i enz. moet hebben. Wat raad jij me aan? Aangezien ik al een R4 heb...

Justme

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: augustus 02, 2009, 11:06:53 »
Hee Davey,

Ik wil dus films kijken op m'n DS, alleen dit lukt niet. Ik heb het bestand(de film) gedownload, en met BatchDPG omzetten naar een .dpg bestand. Alleen dit lukt niet, want er is geen enkel .dpg bestand te bekennen. Ik heb alles geprobeert, in andere mappen zetten, ander bestand, alleen ik krijg het niet voor elkaar.

Groet,

davey

• Administrator
  • Jr. Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: augustus 09, 2009, 11:31:49 »
Late reactie (was op vakantie), maar toch:

Vreemde problemen hierzo  :o
Trouwens, ik heb een DSi (waar ik pas op 1 aug. mee mag spelen, verjaardagscadeau  :D) Maar Ik heb ergens gehoord dat de DSi geen normale R4 kaarten ondersteunt en dat je dus een R4i, Acekard 2i enz. moet hebben. Wat raad jij me aan? Aangezien ik al een R4 heb...
Ik heb gehoord dat de R4i niet zo heel goed is. Je zou het beste de Acekard 2i kunnen nemen. ;)

Hee Davey,

Ik wil dus films kijken op m'n DS, alleen dit lukt niet. Ik heb het bestand(de film) gedownload, en met BatchDPG omzetten naar een .dpg bestand. Alleen dit lukt niet, want er is geen enkel .dpg bestand te bekennen. Ik heb alles geprobeert, in andere mappen zetten, ander bestand, alleen ik krijg het niet voor elkaar.

Groet,
Het .dpg bestand hoort te staan in de map die je bij "output dir" hebt ingesteld. Misschien komt het probleem door Vista, dan moet je BatchDPG openen via rechtermuisknop -> openen als administrator. Anders weet ik het ook niet.

Justme

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: augustus 13, 2009, 04:00:28 »
Hee Davey,

Groet,
Het .dpg bestand hoort te staan in de map die je bij "output dir" hebt ingesteld. Misschien komt het probleem door Vista, dan moet je BatchDPG openen via rechtermuisknop -> openen als administrator. Anders weet ik het ook niet.
[/quote]

Nee, dit werkt niet. Ik heb geen vista, dus daar kan ht niet aan liggen. Ik heb het geporbeert met de versie 1.0 en de 1.54, nieuwe map aangemaakt, allemaal verschillende bestanden, maar ik krijg gewoon op m'n hele PC geen .dpg bestand..

davey

• Administrator
  • Jr. Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: augustus 13, 2009, 05:34:14 »
Nee, dit werkt niet. Ik heb geen vista, dus daar kan ht niet aan liggen. Ik heb het geporbeert met de versie 1.0 en de 1.54, nieuwe map aangemaakt, allemaal verschillende bestanden, maar ik krijg gewoon op m'n hele PC geen .dpg bestand..
Raar... :-\

Ik heb verder ook geen idee wat het is, maar je kan natuurlijk een ander programma gebruiken, zoals Xilisoft DPG Converter of DVDfab Platinum, maar dat zijn allebei geen gratis programma's (wel 30 dagen uitproberen). ;)

Justme

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: augustus 13, 2009, 07:05:46 »
Raar... :-\

Ik heb verder ook geen idee wat het is, maar je kan natuurlijk een ander programma gebruiken, zoals Xilisoft DPG Converter of DVDfab Platinum, maar dat zijn allebei geen gratis programma's (wel 30 dagen uitproberen). ;)
Die heb ik ookal geprobeert, of tenminste de eerste.. Maar daarbij doet hij alleen de eerste 5 minuten, dus dat heeft ook geen zin..

davey

• Administrator
  • Jr. Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: augustus 14, 2009, 08:59:39 »
Die heb ik ookal geprobeert, of tenminste de eerste.. Maar daarbij doet hij alleen de eerste 5 minuten, dus dat heeft ook geen zin..
DVDfab Platinum heb ik ook zelf geprobeerd, en werkt bij mij goed. Probeer die eens. :)

Justme

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: augustus 23, 2009, 01:43:30 »
DVDfab Platinum heb ik ook zelf geprobeerd, en werkt bij mij goed. Probeer die eens. :)
Ik heb vandaag DVDFab geprobeert, maar na exact 47.73% stoptie ermee, is 'er een foutmelding' in het programma.
Dus daar gaatie ook niet verder.
Pagina's: [1] 2 3 4
« vorige volgende »